تصویرشهدای فردوسشهدای معلمصوتوصیت نامه

شهید غلامرضا رادمرد

غلامرضا رادمرد 

غلامرضا رادمرد
غلامرضا رادمرد

نام پدر: محمدرضا

تاریخ تولد: ۱۳۳۸/۹/۶

محل تولد: فردوس

تاریخ شهادت: ۱۳۶۵/۵/۸

محل شهادت: مهران

محل دفن: فردوس

یگان اعزام کننده: بسیج


 قسمتی از دعای کمیل با صدای شهید غلامرضا رادمرد


متن وصیت نامه معلم شهید غلامرضا رادمرد

بسم ا… الرحمن الرحیم
« یا ایها الذین  امنوما لکم  اذا قیل  لکم  انفروا فی سبیل الله و اثا قلتم  الی  الارض  ارضیتم  با لحیوه  الدنیا من  الاخره فما متاع  الحیاه  الدنیا فی الاخره الی  قلیل  ‹‹   » آیه ۳۸ سوره توبه»
ای کسانی‌که ایمان آوردید جهت چیست که چون به شما امر شودکه برای خدا جهاد کنید بخاک زمین دل بسته‌اید آیا راضی به زندگی دنیا عوض حیات ابدی آخرت شوید متاع دنیا در پیش عالم آخرت اندک است .
السلام علیک یا ابا عبدلله.السلام علیک یا انصار العبیدالله . السلام علیک یا انصار خمینی روح الله.
با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران رهبر و مرجع مستضعفین جهان وسلام بر تمامی رهروان پاکدل حزب‌الله تحت فرماندهی روح الله و سلام وتحیات بر روح پر فتوح شدای اسلام بخصوص شهدای جنگ تحمیلی چند کلمه‌ای به عنوان وصیت تقدیم امت حزب‌الله می‌نمایم از ابتدای تاریخ بشر همیشه دو جبهه مخالف با یکدیگر به ستیز بر می‌خواسته‌اند گاهی این مبارزه‌ها مادی وگاهی جنبه معنوی و ومذهبی داشته است و نیز از زمانی که اسلام بعنوان کاملترین ادیان آسمانی بر حضرت محمد نازل گردید دشمنان اسلام که منافع خود را درخطر می‌دیدند سر به مبارزه بر داشته با تمام امکانات خود علیه اسلام بسیج شدند ولی ازآنجایی که خداوند خود حافظ دین اسلام پابرجا مانده است وبدست ما رسیده است و این اسلام خونبهای هزاران شهید در خون غلطیده همچون سرور شهیدان حسین ابن علی (ع) و تمامی اولیای خدا و در زمان ما همچون صبوریها ،میرضویها ،دادرس‌ها، یکتانژادها،کارگرها ،رفتاریها ،درخشانها و هزاران هزار شهید خونین کفن بوده است که بدست مارسیده ما وظیفه داریم تا سر حد شهادت از اسلام دفاع کنیم چرا که مسئولیم . جای که تمامی کفر در مقابله تمامی اسلام به مبارزه برخاسته وظیفه مسلمین است که تا سرحد توانایی خود با خصم مبارزه کنند تا اسلام از چنگال این دژخیمان پلید و ابر قدرتهای جنایتکار بیرون آورده و پرچم خون رنگ اسلام را بر فراز مراکز مقدسه مسلمانان کربلا و نجف و قدس به اهتزاز در آورند تا کفر در جهان هست و تا مسلمان در گیتی وجود دارد تکلیف شرعی بر دوش اوست و به گفته رهبرمان واجب کفائی است که از اسلام و مسلمین دفاع کنند . بر این اساس ما گوش به فرمان رهبر کبیر و سازش ناپذیرمان این پیر جماران که با دم عیسی گونه‌اش اسلام را که مرده بود و جزء نامی از آن باقی نمانده بود زنده کرده هستیم و با فرمان او به جبهه‌ها می‌رویم و با صدام و هر ناکسی که در مقابل اسلام ایستادگی کند می‌جنگیم و صلح و سازش راهم نمی‌پذیریم و از شهادت به عنوان فوزی عظیم استقبال می‌کنیم.
اینک سفارش خود را به امت حزب الله و پدر ومادر و همسر وخیشاوندانم در چند مورد به طور خلاصه می‌نویسم پدر ومادر و همسر مهربان و عزیزم انتظار دارم مرا ببخشید. امیدوارم مرا ببخشید همسرم با قلب مملو از ایمان که در شما سراغ دارم انتظار دارم که پس از شهادتم هیچگونه ناراحتی نداشته باشی چرا که مرگ سرنوشت هر انسانی است خوشا به سعادت کسانی که در راه خدا و برای رضای حق تعالی شربت شهادت نوش کنند . همسرم و پدر و مادرم هر وقت که خواستید برای من گریه کنید برای شهدای کربلا گریه کنید ، همسرم  فرزند عزیز دلبندم ، اعظم را تربیت اسلامی کن و او را همچون خودت مکتبی و در خط ولایت فقیه بار بیاور ، فرزندم اعظم باباجان مادرت را غصه ندهی او داغدار است او شوهری را در راه خدا و قرآن داده است . مجددا از پدر ومادر و قومان و خویشانم می‌خواهم که برایم گریه‌ای‌که موجب  خوشحالی دشمنان اسلام و قرآن گردد نکنند و اجر خود را کم نگردانند. از بسیج و ارگانهای انقلابی می‌خواهم که بخاطر شهادت من ذره‌ای از مال دنیا در اختیار هیچ یک از بستگانم نگذارند چرا که من فقط بخاطر خدا به جبهه رفته‌ام نه بخاطر مال پوچ و بی ارزش دنیا . از برادران و دوستان حزب ا… عاجزانه تقاضا می‌کنم با منافقان و دشمنان اسلام و سازشکاران ملهد این دشمنان واقعی اسلام این کسانیکه با اعمال نیکشان مردم را به انقلاب اصیل اسلامی بدبین می‌کنند و در حقیقتخطر اینها از خطر آمریکا برای اسلام بیشتر است به ستیز برخیزند و ذره‌ای اعمال بخرج ندهند که در پیشگاه خدا و خون شهیدان مسئولند.
به همکاران خود توصیه می‌کنم فقط بخاطر خدا کار کنند و از هر گونه کم کاری و اتلاف وقت دانش‌آموزان و کارهای بیهوده خودداری کنندو دانش‌آموزان خود را با اخلاق اسلامی آشنا کنند. به دانش‌آموزان عزیزم این امیدهای آینده انقلاب توصیه می‌کنم به تحصیل خود ادامه دهند و در سنگر مدارس بسیار کوشا باشند . به امت حزب ا… سفارش می‌کنم با تمام وجود با معرفی اشخاص که در باطن مخالف انقلاب هستند و خود را در نهادها و ارگانهای انقلاب جازده‌اند و با اعمال خلافشان ملت را به انقلاب ناراضی می‌کنند دین خود را به انقلاب ادا کنند و نیز با محتکرین و گرانفروشان به شدت مبارزه کنند و شر این زالوهایی که خون ملت را میمکند را از سر ملت کوتاه کنند . طرفدار و پشتیبان ولایت فقیه و  روحانیت متعهد و مکتبی و مبارز باشند که تنها روحانیت است که می‌تواند هادی امت اسلامی باشند و از انحراف جلوگیری کنند در نمازهای دشمن شکن جمعه و جماعت شرکت کنند و همیشه در صحنه باشند که وحدت و انسجام شما ملت حزب ا… تحت رهبری ولایت فقیه شما تضمین پیروزی اسلام در منطقه است . بامید پیروزی هر چه سریعتر رزمندگان اسلام علیه کفر جهان.     وعدگاه حزب ا… صحن اباعبدا…

غلامرضا رادمرد


تصویر

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

یک نظر

  1. سلام ازاینکه صدای زیبای پدرم راشنیدم لذت بردم.ممنون ای کاش اون قسمت از دعای کمیل که میگه قو علی خدمتک جوارحی روبذاریدجای این قسمت ظبط شده ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
بستن
دکمه بازگشت به بالا