تصویرشهدای دانش آموزشهدای فردوسفیلموصیت نامه

شهید سیدرضا میرجلیلی

برادر شهید سید ابوالفضل میرجلیلی

سید رضا میرجلیلی

سید رضا میرجلیلی
سید رضا میرجلیلی

نام پدر: سید ذبیح اله

تاریخ تولد: ۱۳۴۵/۱/۱۰

محل تولد: فردوس

تاریخ شهادت: ۱۳۶۴/۱۱/۲۴

محل شهادت: فاو

محل دفن: فردوس

یگان اعزام کننده: بسیج


فیلمی از پیکر این شهید

متن وصیت نامه پاسدار شهید رضا میر جلیلی

بسم رب الشهداء و الصدقین
الذین آمنو  و او  هاهدوا فی الله با موالهم و انفسهم اعظم و درجه عندالله و اولئکم هم الفائزون
آنانکه ایمان آورده اند و هجرت کردند وکوشش کردند در راه خدا با مالها و جانهای بزرگتر است درجه آنان در نزد خدا و آنان رستگارند .
((اشهدان الا الله الا الله و اشهدان محمد رسول الله و اشهدان علی ولی الله )) ما انقدر در دریای خون شنا کنیم تا به ساحل پیروزی برسیم .
با سلام و درود بر خاتم الانبیاء حضرت محمد (ص) و ائمه معصومین وسلام و درود بر آخرین ستاره درخشان ولایت و امامت امام زمان (عج) تعالی فرجه و سلام و درود بر نائب بر حقش امام خمینی وسلام درود بر خانواده شهدا و معلولین و مجروحین و اسراء اکنون که من به جبهه می روم با خدای خود عهد و پیمان می بندم که بتوانم در راهش گام بردارم و بتوانم خدمت کنم و اکنون نصیب این بنده گناهکار شده است تا عازم جبهه های حق علیه باطل بشوم تا بتوانم را هم را انتخاب بکنم و خدایا تو شاهدی که از روزی که خود را شناختم تو را نیز شناختم و از روزی که تو را شناختم بسویت شتافتم و تا آنجا که برایم امکان داشت در راه تو کوشیدم ، خدایا ای معبودم و معشوقم و همه کس و کاره ام نمی دانم در برابر عظمت تو چگونه ستایش کنم ولی همینقدر می دانم که هر کس تو را شناخت عا شقت شد دست از همه چیز شسته وبسوی تو می شتابد و این را بخوبی در خود احساس کرده و می کنم و حالا که من به یاری خدا به جبهه شتافته ام اگر شهید شدم افتخار می کنم و امام شهید و اما پس از شهید شدن چند وصیت با مادرم دارم .
اواین وصیت من این است که از مادر می خواهم که اگر شهید شدم از شما می خواهم که در تشیع جنازه ام گریه و زاری نکنید زیرا گریه شما باعث شادی افراد ضد انقلابی می شود بلکه در تشیع جنازه ام شیرنی جناز ام پخش کنید .
و پیامی دیگر دارم برای مردم شهید پرور و قهرمان فردوس که گوش به فرمان                                      چون اوست که می تواند شما را رهبری می کند زیرا ما برای خدا به جنگ می رویم و امید آن داریم که صدام صدامیان را نابود کنیم من از شما مردم همیش در صحنه و قهرمان ایران خواهوانم که پشتیبان امام و جبهه باشید من به جبهه می روم برای جنگ با کفار و دفاع از آب و خاک ناموسم انشاءالله تا پیروزی نهایی ایران .
دیگر اینکه از پدر و مادرم می خواهم اگر من به    پیوسته مبادا سپاه پول بدهد زیرا من برای پول نمی جنگم و نمی خواهم جبهه آمدن من به خاطر پول و مال باشد زیرا جبهه من به خاطر خدا و برای رضای خدا می باشد .

((والسلام علیکم و رحمت  الله و براکاته ))
به امید پیروزی حق بر باطل
سید رضا میر جلیلی


تصاویر

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
بستن
دکمه بازگشت به بالا