شهدای دانش آموزشهدای روستاشهدای فردوسوصیت نامه

شهید غلامحسین زارعی

غلامحسین زارعی

غلامحسین زارعی
غلامحسین زارعی

نام پدر: محمد

تاریخ تولد: ۱۳۴۶/۷/۵

محل تولد: بیدسکان

تاریخ شهادت: ۱۳۶۵/۶/۱۰

محل شهادت: حاج عمران

محل دفن: بیدسکان

یگان اعزام کننده: بسیج


متن وصیتنامه دانش آموز شهید غلامحسین زارعی

بسم الله الرحمن الرحیم

“و من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه منی نظروا ما بدلوا تبدیلا.”

از جایی که زندگی حقیقی و حیات متعالی در عالم دیگر است و ملکات انسان در آنجا بروز پیدا می کند و انسان گریبان گیر آنهاست و طبق قرآن کریم تمامی موجودات شربت مرگ را خواهند چشید و به آن دنیا مهاجرت خواهند نمود، در این دنیا خداوند آنها را در معرض آزمایش و امتحان قرار داده است.

عزیزاننم جنگ ما یک امتحان الهی است و خداوند هم می فرماید: آن کسانی که در راه من جهاد کنند به راه هایمان هدایتشان می کنیم.

بعد از خدا پیامبران و بعد از اینها امامان معصوم (ع) حق حاکمیت دارند و بعد از امامان اولیاء خدا مجریان دین هستند و اگر خود حضور ندارند باید کسی که از طرف آنها نیابت و حیات دارد عهده دار آن شود و هم اکنون که امام ما ولی فقیه است و اطاعت از دستورات ایشان بر همه واجب است.

ایشان می فرمایند: “اگر دشمن بر بلاد مسلمانان و سرحدات آن هجوم نماید واجب است بر جمیع مسلمانان دفاع از آن به هر وسیله ای،  چه از بذل مال و چه از جان”.

و امروز همچنین روزی است.

از آنجایی که اطمینان کامل به خدای خود دارم، آگاهانه روانه جبهه نبرد حق علیه باطل می شوم و هر سختی و رنج و بلایی را جانانه می پذیرم چرا که هدفم فقط خداست و امیدوارم تا جایی که توان دارم بر علیه دشمن زبون بکارگیرم و از وطن عزیزم دفاع کنم .

امیدوارم مبانی دستورات اسلام را تحقق بخشم، از جمهوری اسلامی حفاظت نمایم و به آرزوی بزرگم که شهادت در راه خداست برسم چرا که من چیزی بهتر از جان ندارم که فدای دوستی کنم که از رگ گردن به من نزدیک تر است.

از خداوند می خواهم سرانجامم را آنطور کند که خود دوست دارد.

آری شهادت مرحله عالی تکامل انسان است و انسان های کامل باید به عالیترین اوج کمال انسانی که همانا شهادت در راه خداست نایل شوند.

پیامی که به امت اسلامی و همشهریان عزیزم دارم این است که جبهه ها را خالی نگذارند و از کمک های خود به رزمندگان اسلام در جبه ها دریغ نورزند و جوانان عزیز به یاری رزمندگان بشتابند و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

از خانواده عزیزم می خواهم که مرا حلال کنند و اگر اشتباهی از من دیده اند ببخشند و همه کسانی که مرا می شناسند امیدوارم مرا مورد عفو و بخشش قرار دهند.

بنده راضی نیستم که کسی در مرگ و شهادت من گریه و زاری کند، اگر می خواهید گریه کنید برای سرور و سالار شهیدان عالم امام حسین (ع) گریه کنید. چرا که او مظلومانه به شهادت رسید.

برای طولانی تر شدن عمر امام عزیزمان و پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل و آزادی اسراء و مفقودالاثر ها دعا کنید.

وصیت می کنم جناره مرا در مزار شهیدان روستای بیدسکان شهرستان فردوس دفن کنید.

پدر بزرگوار و مادر گرامی و ارجمندم، دعا کنید که خداوند دعای شما را قبول می کند. انشالله.

والسلام غلامحسین زارعی، فردوس. روستای بیدسکان.

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
بستن
دکمه بازگشت به بالا