تصویرشهدای پاسدارشهدای دانش آموزشهدای فردوسفیلموصیت نامه

شهید مهدی ذهبی

مهدی ذهبی

مهدی ذهبی
مهدی ذهبی

نام پدر: غلامعلی

تاریخ تولد: ۱۳۴۴/۱۱/۳

محل تولد: فردوس

تاریخ شهادت: ۱۳۶۴/۱۱/۲۱

محل شهادت: ام الرصاص

محل دفن: فردوس

یگان اعزام کننده: پاسدار


فیلم


متن وصیتنامه شهید مهدی ذهبی

بسم الله الرحمن الرحیم

«والذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله»

«آنانکه ایمان آوردند و هجرت کردند و در راه خدا جانفشانی کردند و آنانکه مهاجران را منزل دادند و از آنها یاری کردند آنها به حقیقت عامل ایمانند و هم آمرزش خدا و هم روزی نیکو مخصوص آنهاست»

سلام بر امام زمان(عج) منجی عالم بشریت و درود بر امام امت و سلام بر شهیدان پاک اسلام و سلام بر جانبازان و مجروحان جنگ تحمیلی و به نام خداوندی که با الطاف خود به ما عنایت نموده و به من جسمی سالم و اراده ای راسخ عنایت نمود تا بتوانم از مادیات به طرف معنویات و از ظلمت به طرف نور رهسپار شوم و شکر خدای را که بر من منت گذاشت و ندای امام حسین(ع) که هزار و چند سال پیش بلند شد و کسی نبود یاریش نماید و اکنون همان سخن از حلقوم فرزندش رهبر عزیز بیرون آمد و من به یاری حق لبیک گفتم لذا تو خود به خوبی آگاهی که در راه تو پای در چکمه نهادم و روانه جبهه شدم تا در پیش تو و امامان سربلند و سرافراز باشم.

ابتدا از خدای بزرگ طلب مغفرت و آمرزش گناهان کوچک و بزرگی که در مدت عمرم آشکار و پنهان نموده ام می نمایم و از تو می خواهم که تا مرا مورد آمرزش خود قرار نداده ای از دنیا نبری و مرگ در رختخواب ذلت و سعادت در راه خودت قرار دهی.

 پدر و مادر ارجمند و گرامیم از من راضی باشید اگر در مدت عمرم نتوانستم زحمات شما را جبران نمایم لذا پوزش می طلبم و حلالیت می طلبم و از شما پدر و مادر و دوستانم می خواهم در شهادت من صبر نمایید زیرا خداوند دوست دارد صابران را و در شهادت من گریه و زاری نکنید چون دشمن از همین گریه شما سوءاستفاده می نماید و اگر در این مدت پیش رو یا پشت سر شما بودم اگر از من خلافی دیدید مرا ببخشید.

پدر جان و مادر جان در هنگام دفنم سوره الواقعه تلاوت نمایید چون علاقه زیادی به این سوره از قرآن دارم و از دوستان و رفقا تقاضا دارم که هر چه بیشتر رابطه خود را با بسیج و سپاه محکم نمایید. اینجا مدرسه عشق و جبهه دانشگاه عشاق است.

والدینم، من دو روز روزه قرض دارم و نتوانسته ام قرض آن را ادا نمایم و بخاطر رضای خدا شما ادا کنید.

خواهرانم، صبر و شکیبایی را پیشه کنید و همچون زینب(س) در داغ برادر صبر نمایید. با صبر و استقامت پوزه مستکبرین و دشمنان را به خاک بمالید.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

مهدی ذهبی ۱۷/۱۱/۶۴


تصاویر

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
بستن
دکمه بازگشت به بالا