تصویرشهدای روستاشهدای فردوسشهدای کارگروصیت نامه

شهید محمد نفیسى

محمد نفیسی

محمد نفیسی
محمد نفیسی

نام پدر: عباس

تاریخ تولد: ۱۳۳۱/۶/۱۱

محل تولد: فتح آباد

تاریخ شهادت: ۱۳۶۴/۶/۲۶

محل شهادت: مهران

محل دفن: فریدونی

یگان اعزام کننده: بسیج


متن وصیت نامه شهید محمد نفیسى

( باسمه تعالى ) ‎
‏هدف من از آمدن به جبهه این است که از اسلام و قرآن و دین و ناموسم دفاع کنم و پیام من به هم میهنانم این است که تا پیروزى نهایى اسلام بر کفر جهانى، راه این شهیدان را ادامه دهید و از امام به نحو احسن پیروى کنید و اگر مایل بودید نمازها و روزه‌هاى قضا من را بخوانید و من شما را مجبور به این کار نمى‌کنم که حتما باید قضاى نمازم را به جا بیاورى، اگر مایل بودید، بخوانید.
اینجانب محمد نفیسى – فرزند – عباس در حال صحت بدن و عقل کامل که چون منادیان عالم بالا نداى الرحیل در گوش و هوش مشارالیه دمید و پیک حضرت حق را لبیک گفت. وصى شرعى قرار داد همسرم را به نام بتول ریاحى که چون من از دنیا چشم گشودم و به سوى معبود شتافتم مبلغ ۶… ریال به قدرت بدهکار هستم، بابت تلویزیون، پول را به هر قیمتى که فروختند مهر همسرم را و نصف حیاط را و نصف دیگر آن براى فرزندانم باشد یعنى مال حوا و اعظم.
مادرم و برادرم و خواهرم حق دخالت نکنید. اگر در حق من دخالت کنند به نفرین فرشته و ملائکه گرفتار خواهند شد و اگر شهید شدم مرا در گناباد در بهشت قاسم دفن نمائید و این وصیت نامه را که من محکم کارى کرده‌ام اگر شما به حق بچه‌هاى من ظلم شود و احساس یتیمى کنند شما به نفرین ملائکه الله گرفتار خواهید شد و اگر شهید شدم اقوام و خویشان اگر بدى از من دیده‌اند و خلافى از من سر زده مرا حلال نمایند و شما هم مرا انشاء الله حلال مى‌کنید. حاج اسماعیل ابراهیمى اگر حلالیت داشت بر کار من نظارت کنند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته ‎  ‏تاریخ ۲۲/۱/۶۳‎

‏امضاء نفیسى ‎

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
بستن
دکمه بازگشت به بالا