تصویرشهدای دانش آموزشهدای فردوسوصیت نامه

شهید مجید قهرمانی

مجید قهرمانی 

مجید قهرمانی
مجید قهرمانی

نام پدر: حبیب اله

تاریخ تولد: ۱۳۴۴/۱۱/۱۵

محل تولد: فردوس

تاریخ شهادت: ۱۳۶۱/۹/۲۶

محل شهادت: سومار

محل دفن: فردوس

یگان اعزام کننده: بسیج


متن وصیت نامه شهید مجید قهرمانی

ان الله اشتری عن المومنین انفسهم و اموالهم بان الهم الجنه یقاتلون فی سبیل الله فیقتلون و یقتلون …
خداجان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده آنهای که در راه خدا آنهایی که در راه خدا کارزار می‌کنند ، پس می‌کشند و کشته می‌شوند .
اکنون که به یاری خداوند روانه جبهه‌ها نبرد حق علیه باطل می‌شوم چند جمله‌ای به عنوان وصیت نامه می‌نویسم که انشاءالله اگر با توفیق خداوند در این راه شهید شدم روحم آزرده نباشد .
از پدر و مادر و برادران و خواهرانم می‌خواهم که برایم گریه نکنند چرا که من با آگاهی کامل و بینش دقیق این راه را انتخاب کرده‌ام و در این را اگر کشته شدم و یا دشمن را کشتم در هر دو صورت پیروزیم چون جهاد در راه خدا شکست ندارد . دومین وصیتی که دارم این است که بگذارید بدن پاره پاره من را تمام مشتاقانم ببینند شاید این عبرتی باشد برای آن عده‌ی قلیلی که هنوز در خواب غفلتند . از شما امت حزب الله می‌خواهم پشتیبان ولایت فقیه و روحانیت متعهد باشید زیرا بیشترین سنگینی این انقلاب روی دوش روحانیت حمل می‌شود و از کلیه شما می‌خواهم که بیائید و مساجدتان را پر کنید و نماز جماعتهایتان را باشکوه کنید و اسلام و پیغمبرتان را تنها و غریب نگذارید  از شما تقاضا دارم که در جبهه‌ها شرکت کنید و اگر به عللی نمی‌توانید به جبهه بروید لااقل فرزندانتان را بفرستید و اگر امکان این هم نیست در پشت جبهه بر ضد انقلاب داخلی و این گروهکها که هر روز مرتکب جنایتی می‌شوند مبارزه کنید پس اگر می‌توانید به جبهه رفته و به شرق و غرب بفهمانید که با جمهوری اسلامی نمی‌شود در افتاد و از طرفی اسلحه بر زمین افتاده برادرانمان روی زمین نماند . ضمنا می‌خواهم که هنگام به خاک سپردنم دعای فرج امام زمان را بخوانند .

والسلام علیکم و رحمته‌الله و برکاته
مجید قهرمانی

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
بستن
دکمه بازگشت به بالا