تصویرشهدای دانش آموزشهدای روستاشهدای فردوسوصیت نامه

شهید ولى اله تجلى

ولی ا… تجلی 

ولی اله تجلی
ولی اله تجلی

نام پدر: رجبعلی

تاریخ تولد: ۱۳۴۶/۱/۲

محل تولد: بیدسکان

تاریخ شهادت: ۱۳۶۲/۵/۲۶

محل شهادت: مهران

محل دفن: بیدسکان

یگان اعزام کننده: بسیج


متن وصیت نامه شهید ولى اله تجلى

بسم الله الرحمن الرحیم ‎  ‏
(( ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا و انصرنا على القوم الکافرین ))‎
‏<< پروردگارا به ما صبر و استقامت بده و ما را بر شکست کافران یارى فرما >>‎
‏با درود به رهبر انقلاب و سلامتى رزمندگان اسلام و نابودى کفر جهانى صدام و باز شدن راه کربلا و با سلام به پدر و مادر گرامى. چند کلمه را به نام خدا مى‌نویسم :
مادر عزیز و مهربان، سلام مرا بپذیر ومرا حلال کن مبادا در فقدان من گریه کنى. مادرجان، افتخار کن که فرزندت در راه خدا این مقام بزرگ رسیده و من هم افتخار مى‌کنم که در دامن همچو مادرى پرورش یافتم و در راه خدا به مقام پر افتخار نایل گردیدم و این خبر باید شما را مثل آن روزى که دیده به جهان گشودم خوشحالى کنى تا چشم دشمنان اسلام و قرآن و امام و روحانیت و امت قهرمان را کور کند و اما پدر عزیز، امیدوارم که مرا حلال کنى و ببخشى و با استقامت و صبر و شکیبایى از انقلاب اسلامى دفاع کنى مبادا روحیه خود را ببازى و دشمنان اسلام را شاد کنى و تا آن جا که مى‌توانى از اسلام و روحانیت دفاع کنى مبادا تو برایم اشکى بریزى چون باعث ناراحتى من مى‌شود. و تو خواهرم، زینب زمان باش و در راه خدا مبارزه کن، از اسلام دفاع کن و شما برادران عزیز، امیدوارم که بعد از من همچون برادر خود در راه اسلام دفاع کنید و تا آخرین قطره خون دفاع کنید و اى خداى بزرگ، اگر شهادت را نصیبم کردى فقط به خاطر رضایت ذات مقدست باشد.
بار خدایا : شهادت در راه خودت را نصیبم کن و مرا در صف شهداى اسلام قرار بده و ما را از بندگان مخلص خودت و مؤمنین به پیامبرت حضرت محمد (ص) و از شیعیان ولایت حضرت على (ع) و از مطیعان ولى امرت مهدى (عج) و نائب بر حقش خمینى عزیز قرار بده.
خدایا : از تو مى‌خواهم در لحظه‌اى که مرگ برایم فرا مى‌رسد از تمام دوستیها و عشق و محبتها جز دوستى و عشق و محبت مهر خودت و از تمام وابستگیها جز وابستگى به خودت آزادم سازى و حال اى امام عزیز، مى‌دانم که نایب امام زمانى و فرزند مقدس حسین (ع) هستى و این را هم مى‌دانم که نداى ( هل من ناصر ینصرنى) براى اسلام سر دادى و من هم به نداى آسمانى لبیک گفتم و حاضرم تا آخرین قطره خونم براى احیاى اسلام جانفشانى کنیم. از شما اى امام عزیز مى‌خواهم در روز قیامت شفیع من باشى و از خداى متعال براى من طلب مغفرت کنى چون ما در گذشته گنهکار و جاهل بودیم و این تو بودى که روح  تازه از اسلام به ما دمیدى و حال اى پدر و مادر گرامى و خواهر و برادران و اى دوستان و آشنایان، امیدوارم هر بدى و رنجش از من مشاهده کردید مرا به بزرگوارى و خوبى خودتان ببخشید و من این بنده حقیر و کوچک را حلال کنید و براى آمرزش من دعا کنید همگى را به خدا مى‌سپارم و برایتان آرزوى زندگى آرامى را از خداى بزرگ مى‌خواهم و به شما هم صبر عنایت کند و از شما مى‌خواهم که مرا در پهلوى دو تا شهید دیگر دفن کنید ( لا اله الا الله ، محمد رسول الله ،  على ولى الله ) امیدوارم مرا ببخشید.

وصیت نامه بنده حقیر ولى الله تجلى
فرزند – رجب على، شماره شناسنامه ۲۱۹ ،
تاریخ تولد ۱۳۴۶ ، محل صدور بیدسکان  ‎ ‏تاریخ ۲۴/۸/۱۳۶۱‎

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
بستن
دکمه بازگشت به بالا