تصویرشهدای روحانیشهدای فردوسوصیت نامه

شهید محمد‌تقى فیاضیان

محمدتقی فیاضیان

محمدتقی فیاضیان
محمدتقی فیاضیان

نام پدر: جعفر

تاریخ تولد: ۱۳۴۱/۲/۱

محل تولد: فردوس

تاریخ شهادت: ۱۳۶۳/۱۲/۲۲

محل شهادت: هور ـ جنوب

محل دفن: فردوس

یگان اعزام کننده: بسیج


متن وصیت نامه شهید محمد تقى فیاضیان

( تاریخ ) : ۲۶/۳/(۱۳۶۲)‎  ‏ بسم رب الشهداء و الصدیقین
‏(( من کان باذلا فینا مهجته و موطنا على لقاء الله نفسه فلیرتحل معنا ))‎  ‏(( آن کس که آماده بذل خون خویش است با ما حرکت مى کند )) « امام حسین (ع) » ‎
‏و چون وصیتنامه شخص را تا اندازه ایى مطمئن و یک دستور اسلام مى باشد ، من بر خود لازم دانستم که چند کلمه اى به عنوان وصیتنامه بنویسم و امیدوارم که خداوند از این بنده حقیر و روسیاه را قبول بفرماید انشا الله .
هموطنان و دوستان من ، اگر جنگ به عنوان کشورگشایى و گرفتن خاک باشد ، به اندازه یک ارزن ارزش ندارد و از نظر انسان واقعى آن جنگ نیست و به آن مى شود گفت ننگ . ولى زمانى که نبرد و جنگ بین اسلام و کفر باشد ، جنگ کشورى ظالم و ستمگر با کشورى مظلوم و مستضعف و دفاع از حریم اسلامى کشور و وطن عزیزمان و دفاع از دین و آئین مان باشد ، آنجاست که امام بزرگوارمان ، آن قلب تپنده مستضعفان جهان ، مى فرمایند که :
(( جنگ واجب کفایى است و باید مکلفین در جنگ شرکت کنند . ))‎  ‏پس بنابراین دوستان و هموطنان عزیز امیدوارم که بتوانم با اتحاد و همبستگى هر چه بیشتر و دیگر مسلمانان جهان و مستضعفین را از زیر بار یوغ مستکبران و دشمنان اسلام نجات دهیم انشا الله .
برادران مسلمان امروز آمریکا و سایر استعمارگران از وحشتى که از انقلاب اسلامى دارند، لحظه اى از توطئه و اختلاف انگیزى بین مسلمین آرام نمى گیرند . پس وظیفه ما این است که به سخنان پیامبر گونه حسین زمان ، رهبر کبیر انقلاب ، گوش داده و به فرمان هاى این پیر بزرگوار لبیک گفته و به جبهه ها بیشتر بیاییم تا بتوانیم راه بسته شده کربلا را باز و بعد به طرف قدس شریف این قبله گاه اول مسلمین رفته و به یارى خداوند متعال ملت مستضعف فلسطین را از بند صهیونیسم جهان آزاد کنیم انشا الله . به امید آن روز که نماز جمعه را در قدس شریف و به رهبرى و امامت زعیم عالیقدر ، امام بزرگوارمان بخوانیم انشا الله .
امضاء ‎  ‏فیاضیان ‎  ‏تاریخ ۸/۹/۶۲‎  ‏بسم الله الرحمن الرحیم ‎  ‏حضور محترم والدین بزرگوارم سلام عـــرض مى کنم . والدین بزرگوارم خــــودتان مى دانید که از سالهــــاى اول جنگ من همیشه تقاضاى جبهـــــه را داشتم که شماهـــا هر روز مــــرا با سخنان خودتان راهنمایى مى کردید و راه مبارزه را از پیش به من مى آموختید و مــرا بیشتر مشتاق مى کردید .
والدین بزرگوارم امیدوارم که حالا که خداوند متعال لیاقتى نصیب این حقیر کرده که توانستم در جبهه هاى حق علیه باطل حاضر شوم، هیچگونه ناراحتى نداشته باشید و اگر هم خداوند تبارک و تعالى دعاى این حقیر را مستجاب نموده و به فیض شهادت نایل آمدم ، امیدوارم که هیچگونه ناراحتى نداشته باشید و اگر هم خواستید گریه بکنید براى شهادت و مظلومیت امام حسین (ع) و فرزند على اکبر گریه کنید ، چون که اگر براى من گریه کنید در اصل دشمنان مرا شاد کرده اید ، چون کشته شدن من ضربه اى براى شماست و ناراحتى شما شادى دشمنان مى باشد . در خاتمه اگر در ایام زندگى فرزندى لایق برایتان نبودم امیدوارم که مرا ببخشید انشا الله .
در خاتمه خدمت خواهران و برادران خود سلام مى رسانم و از همه التماس دعا را دارم .
ضمنا از دعا براى امام و یارى با دولت یادتان نرود .
به امید روزى که مسلمین و مستضعفین از زیر بار یوغ مستکبرین جهان رهایى یابند .
(( و ما الحیوه الدنیا الا متاع ))‎‏(( زندگى دنیا در مقابل آخرت جز کالاى ناچیزى نیست))‎


تصویر 


اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
بستن
دکمه بازگشت به بالا