تصویرشهدای پاسدارشهدای فردوسفیلموصیت نامه

شهید غلامرضا مزدستان

غلامرضا مزدستان 

غلامرضا مزدستان
غلامرضا مزدستان

نام پدر: غلامحسین

تاریخ تولد: ۱۳۴۳/۱۰/۲۰

محل تولد: فردوس

تاریخ شهادت: ۱۳۶۷/۵/۲

محل شهادت: شلمچه

محل دفن: فردوس

یگان اعزام کننده: پاسدار


متن وصیتنامه پاسدار شهید اسلام غلامرضا مزدستان

بسم الله الرحمن الرحیم
آیه شریفه : الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون)
آنانکه ایمان آوردند و از وطن هجرت گزیدند و در راه خدا با مال و جانشان جهاد کردند مقام بلندی است و آنان به خصوص رستگاران و سعادتمندان هردو عالمند .
با سلام و درود فراوان به پیشگاه ولی عصر (عج)‌و نائب برحقش خمینی روح الله و درود و سلام فراوان به ارواح مطهر شهدای اسلام و سلام و درود بی پایان به خانواده‌های معظم شهداء ،اسرا ، مفقودین ،‌معلولین و رزمندگان همیشه پیروز اسلام .
خدایا، تو را شکر می‌کنم توفیق شرکت در این جهاد مقدس را به من ، این بنده ذلیل و گنهکار عطا فرمودی و از لطف بی پایانت مرگ در راهت را برمن ارزانی داشتی تو را شکر می‌کنم که در زمان و مکانی واقع شده‌ام ، که جز یاد تو و نام تو نیست و هر چه هست برای رضای توست . خدایا تو را به عزت و جلالت از این بنده خطاکار در گذر به لطف و کرمت گناهانم را ببخش.
خدایا آمرزش را می‌خواهم و با عشق به تو و با تمام وجود تا آخرین قطره خون از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنم ، باشد که انشاءا… توانسته باشم خدمتی هر چند ناچیز برای رضای تو انجام دهم.
اکنون جان برکفان حزب ا… را در حال حرکت بسوی ، معبود میبینم و لحظه‌های آزمایش و امتحان الهی را احساس میکنم چند کلمه را بعنوان یاد آوری خدمت برادران عزیز عرض میکنم هر چند لایق نیستم و نتوانستم تا بحال آنگونه که باید ، باشم .
برادران عزیز و ای کسانیکه امید اسلام انقلاب اسلامی به شماست، از دعا و استغفار فراموش نکنید و در اعمال و رفتار خود بسیار دقیق شوید و تقوای خدا را پیشه کنید.
امام امت این اسوه حسنه اخلاص و تقوئ را یاری کنید و همیشه دعا گوی وجود شریفش باشید.
نمازهای جمعه و جماعت را هر چه باشکوهتر بر پا کنید که  سبب نا امیدی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی است . امروز کلام امام امت حجت است برای همه ما ،‌ببینیم وظیفه انسانی و ایمانی ما در مقابل خونهای پاک ،‌بهترین و شایسته ترین فرزندان این ملت خدا جو که هر روز از گلستان این کشور پر می‌شود ،چیست ؟
سعی کنیم وظیفه فردی خود را به میزان تعهدی که نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی داریم بخوبی انجام دهیم .برادران عزیزم نکند خدای نکرده در حال بی تفاوتی و بی خبری در رختخواب و بستر ذلت و خواری بمیریم که حسین (ع)‌و یاران باوفایش در میدان نبرد با کفر و الحاد به شهادت رسیدند .
و شما پدر و مادر مهربانم دستهای شما را از راه دور می‌بوسم ، از اینکه نتوانستم فرزند لایقی تابحال برای شما باشم و زحماتی را که برای من کشیدید جبران کنم معذرت می‌خواهم امیدوارم که به بزرگواری خود از خطاهایم بگذرید که یقیناً‌اگر شما مرا نبخشید خداوند نیز نخواهد بخشید از شما می‌خواهم صبور و مقاوم باشید که خداوند با صابران است . خداوندانشاءا… پاداش شما را خواهد داد . خدا را شکر کنید که این توفیق بزرک را داشتید ککه فرزندخود را برای رضای او به جبهه فرستادید خداوند امانتش را از دست شما گرفت مگر نه این است که ما همه از خدا هستیم و. بسوی او بر می‌گردیم و بازگشت همه ما بدست  اوست پس چه بهتر که با علاقه در راه او و برای او باشد . بار دیگر از شما طلب بخشش و مغفرت دارم و سلامت و سعادت و عزت شما را از خداوند متعال می‌خواهم .

و شما برادران و خواهران بسیار خوبم مرا ببخشید که نتوانستم زحمات شما را جبران کنم امیدوارم که خداوند به همه شما صبر و استقامتو به ما توفیق مقاومت و خدمت خالصانه و در نهایت شهادت عاشقانه در راهش عنایت فرماید .عاقبت همه ما را ختم بخیر نماید ، ملتمس دعای خیر همه شما میباشم از همه برادران و خواهران گرامی التماس دعا دارم .
۲۲روز روزه قضا دارم که فرصت گرفتن آنرا نداشتم از پدرو مادر گرامیم می‌خواهم که قضای آنرا بدهند .

تاریخ  ۲۰/۱۰/۱۳۶۵

رضا مزدستان

فیلم




تصاویر

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
بستن
دکمه بازگشت به بالا