تصویرشهدای دانش آموزشهدای روستاشهدای فردوسوصیت نامه

شهید خسرو تقی زاده

خسرو تقی زاده 

خسرو تقی زاده
خسرو تقی زاده

نام پدر: غلامعلی

تاریخ تولد: ۱۳۴۵/۶/۲۰

محل تولد: باغستان

تاریخ شهادت: ۱۳۶۲/۵/۸

محل شهادت: مهران

محل دفن: باغستان علیا

یگان اعزام کننده: بسیج

متن وصیت نامه شهید خسرو تقى زاده
بسم الله الرحمن الرحیم  ‎
‏(( و اعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا ))‎
‏با درود و سلام فراوان به رهبر کبیر انقلاب امام خمینى امید مستضعفین جهان و درود بى‌کران بر شهیدان صدر اسلام  بخصوص شهداى انقلاب اسلامى ایران و درود بر شما مردم قهرمان و شهید پرور ایران که ادامه دهنده راه شهدا هستید.
هم اکنون چون خداوند متعال براى ما شیعیان على (ع) امتحانى قرار داده است و مى‌خواهد تمام مردم به خصوص جوانان را مورد آزمایش قرار دهد لذا من بنا بر مسئولیتى که بر عهده خود دارم و مشتاقانه و با کمال میل راهى جبهه جنگ مى‌شوم تا شاید بتوانم خدمتى کوچک به مکتبم اسلام و کتابم قرآن و نیز خدمت کوچکى به مردم مسلمان ایران بنمایم و نیز به فریاد ( هل من ناصر ینصرنى ) حسین (ع) که سالها انتظار آن را مى‌کشیدم لبیک گویم و شعارى را که به شهدا وعده داده بودیم که ( شهیدان، قسم به خون پاکتان راهتان ادامه دارد ) و با عمل ثابت سازم و به جهان خواران و ضد انقلابیون بفهمانم که تا آخرین قطره خونمان ما دست از مبارزه بر نمى‌داریم و امیدوارم که انشاء الله بتوانیم با موفقیت کربلا را فتح کنیم و از آنجا راهى فلسطین و لبنان شویم و قدس عزیز را از چنگال صهیونیسم آزاد سازیم و انشاء الله نماز جماعت را به امامت رهبرمان امام خمینى بر پا داریم. اما چند وصیتى هم به والدین محترمم که مرا توانستند آن چنان تربیت کنند تا جانم را در راه خالقم فدا کنم، وصیتهایم این است :
۱- اگر انشاء الله شهید شدم براى من هیچ گریه نکنید و ذره‌اى اشک نریزید زیرا با گریه کردن شما روح من آزار مى‌بیند و نیز ممکن است ضد انقلاب خوشحال شود.
۲- از شما مى‌خواهم که امام را فراموش نکنید و در نمازهاتان امام را دعا کنید.
۳- به خاطر خون من درخواست هیچ گونه کمک مادى نداشته باشید زیرا ارزش خون شهید بیشتر از مادیات است.
۴- از شما مى‌خواهم که کسى به پدر و مادرم تسلیت نگوید زیرا تسلیت موقعى به کسى گفته مى‌شود که به حیف یا بالاجبار جانش را از دست داده باشد اما شهید راه خود را آگاهانه انتخاب مى‌کند و از پدر و مادرم مى‌خواهم که در تشییع جنازه‌ام رو به درگاه خداوند متعال کنند و بگویند خداوندا، این هدیه ناقابل را از ما بپذیر.
۵- پدر و مادر عزیزم و محترمم، تا مى‌توانید خواهر و برادرانم را در راه فراگیرى قرآن و احکام اسلامى تربیت کنید تا برادرانم که بزرگ شدند بتوانند در آینده ادامه دهنده راه شهدا باشند و در این راه از هیچ گونه کوششى دریغ نورزید.
۶- والدین محترمم، من در جبهه و شما در پشت جبهه که مسئولیت‌تان از من بیشتر است تا مى‌توانید با کار و کوشش بیشتر و تولید فراورده‌هاى کشاورزى بر علیه ضد انقلاب مبارزه کنید. پدر بزرگوارم، شما با تولید هر یک من گندم بیشتر مى‌توانید کشور را از وابستگى نجات دهید و کمک شایانى به دین مقدس اسلام و مردم مستضعف ایران بنمائید، انشاء الله.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته ‎  ‏مورخه ۴/۴/۶۱‎
‏آدرس : فردوس، باغستان علیا، تاریخ تولد : ۱۳۴۵.


اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
بستن
دکمه بازگشت به بالا