تصویرشهدای دانش آموزشهدای فردوسوصیت نامه

شهید حسین محمدزاده

برادر شهید علی محمدزاده

حسین محمدزاده 

حسین محمدزاده
حسین محمدزاده

نام پدر: محمدباقر

تاریخ تولد: ۱۳۴۷/۴/۷

محل تولد: فردوس

تاریخ شهادت: ۱۳۶۶/۸/۲۵

محل شهادت: ماووت

محل دفن: فردوس

یگان اعزام کننده: بسیج


متن وصیتنامه شهید حسین محمد زاده

بسم الله  الرحمن  الرحیم
من المومنی  رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من  قضی نهبه من ینظروا ما بدلواتبدیلا .
ستایش خدای را که اول هستی است پیش از پیدایش و زندگی ، وآخر هستی است پس از فانی شدن همه چیز ، ستایش خداوندی راکه هر‌که او را یاد کند غافل نشوید و هر که او را فکر‌کند کمبود نداشته باشد و هر که او را بخواند ناامید نشود و هر که به او امید داشته باشد امید او بریده نشود .
دورد و سلام به محضر مولا امام زمان (عج) و نائب بر حقش رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با سلام به روان پاک شهیدان اسلام و انقلاب اسلامی و با سلام بر رزمندگان کفر ستیز اسلام و با سلام به ملت قهرمان ایران و با سلام به همشهریان عزیز وبا سلام به خانواده عزیزم و با سلام به خانواده عزیزم . خداوندا تو را شاهد می گیرم بر اینکه هدف از آمدن به جبهه و جهاد در راه تو بجز رضای تو و رسالت و ائمه اطهار نبود و فقط برای دین مبینتقدم برداشتم ام شاید که با اهداء خون خود جلب رضایت معشوق را کرده باشم . به جبهه رفتم تا ادامه دهنده را شهدا باشم . شهیدانی همچون صبوری ها ، میررضوی ها ، دادرس ها و آیندارها و پلنگی و همر زمان همچون محمد خراسانی ها ، خیاطی و پاره تن هائی برادران عزیزم جلیلی ها دوستی ها که حقی از دادن تن و جان خود برای خدا در یغ نکرده اند و چه شیرین است تکه تکه شدن در راه خدا و با جسم و جان رفتن نزد خدا . خداوندا رحمت فرست بر محمد وآل محمد و بردگان ما را از ، آنانکه همیشه در ذکر تواند و عهد تو را نشکنند و از شکر تو غفلت نورزند و دستوراتت را سبک نگیرند . معبودا ما را به نور عزت فروزنده‌ات برسان  تا تو را بشناسم و از غیر تو منحرف گردیم و از تو خائف باشیم و مراقب اعمالمان باشیم  ای صاحب جلال و کرم .
اکنون چند نکته به عنوان وصیتنامه می‌نویسم تا روحم در آن دنیا آزاد باشد . از امت قهرمان می‌خواهم که ادامه رهنده راه شهداء اسلام و انقلاب اسلامی باشند و اسلحه افتاده‌شان را بدست گرفته و هر چه استوار تر و محمکمتر برای رفع فتنه در عالم و در راه خدا جهاد کنند از امت قهرمان می‌خواهم گوش بفرمان امام امت رهبر عظیم القدر خود بوده و قدر رهبرشان را بدانند کسی که به یاری خدا ما را از ….. ذلت به اوج عزت رسانید و ما را در سراسر جهان سرافراز کرد.از شما مردم می‌خواهم که دشمنان درونی و بیرونی خود را شناسایی کرده و به مبارزه با آنان برخیزند و حافظ خون شهداء باشند . از برادران همرزم و برادران عزیز واحد تخریب و تمامی مردم می‌خواهم که اگر اینجانب خطاو یا اشتباهی دیده‌اند و یا بنده کوتاهی در حقشان کرده‌ام به بزرگواری خودشان ببخشند.پدر ومادر مهربانم که این نامه را بعد از شهادتم می‌خوانید بعد از شهادت فرزندخوبتان علی‌آقا و بعد از شهادت فرزند نالایقتان حسین ، مادر و پدر عزیزم دنیا خیلی زود گذر است همچنانکه می‌دانید شادیهای دنیا و همچنین غمهای آن نیز زودگذر است و تنها چیزی که برایتان می‌ماند صبر بر شادیها و غمها و یا امتحانات سخت و آسان است که خداوند از شما به عمل می‌آورد برای رضای خدا بر شهادت فرزندانتان صبر کنید علی شما نمرده است بلکه شهداء به گفته قرآن زنده‌اند وفقط این چند روز دنیا شما فرزندانتان را در میان خود ندارید . علی شما روز قیامت شما را شفاعت می‌کند از شما می‌خواهم که در فراق فرزندتان صبر کنید و در تشیع جنازه بر مصیبتهای امام حسین (ع)‌که مصیبت شما در مقابل مصیبتهای امام حسین (ع) هیچ است گریه کنید و خداوند به شما صبر جمیل و اجر جزیل کرامت نماید .

از خواهرانم می‌خواهم که کارهایشان را برای رضای خدا انجام دهند وحجاب اسلامی خود را دعایت کنند و کمبود‌هایی را که از طرف ما بر پدر و مادر وارد میآید حتی الامکان جبران نمایند . خداوندبه شما صبر زینب گونه عنایت فرماید . اللهم اجعل عواقب اورنا خیراً‌. از والدینم می‌خواهم که برای بنده ۳۰ روز روزه قرض و یکسال نماز بجا آورند و صدهزار ریال رد مظالم بپردازند
والسلام علیکم و رحمها… و برکاته       عبد ذلیل مسکین مستکین حسین محمد زاده
چهارشنبه ۱/۱۱/۱۳۶۵   مطابق با ۲۰ جمادی الاول ۱۴۰۷ هجری قمری


تصاویر

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
بستن
دکمه بازگشت به بالا