بسیجتصویرشهدای فردوسفیلموصیت نامه

شهید عیسی سکندری

عیسی سکندری 

عیسی سکندری
عیسی سکندری

نام پدر: علی اکبر

تاریخ تولد: ۱۳۳۸/۵/۱

محل تولد: فردوس

تاریخ شهادت: ۱۳۶۴/۱۱/۲۱

محل شهادت: والفجر ۸

محل دفن: فردوس

یگان اعزام کننده: بسیج


فیلم


متن و صیت نامه پاسدار شهید عیسی سکندری

بسم ا… الرحمن الرحیم
ان ا… یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص      آیه ۴سوره صف
با تقدیم عرض ادب و احترام هدیه به پیشگاه مقدس آقا امام زمان و با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب و نائب بر حق  امام عصر و با سپاس فراوان خدمت ارواح پاک و طیبه شهدای راه حق و حقیقت که جان را در طبق اخلاص گذاردند و سر بر کف به دیار باقی شتافتند همچون هزاران هزار کبوتر سپید بال با رخیلی سرخ از جبهه‌های نبرد ،جان خود را هدیه معشوق نمودند و ثابت کردند ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد سلام به مادران شهید پرور که زینب گونه راه را بر این حق پویان و حق جویان روشن نمودند و زمینه را برای امضای پیروزی با خون شهدای شان را ممکن ساختند وعزیزانشان را فدای اسلامی کردند که تا کنون میلیونها تن قربانی پذیرفته است.
طرف صحبتم با شما ست مادر عزیزم مادر ی که چون شیر زن شرزه‌ای بار مسئولیت سنگین خانوادگی را بر دوش کشیده و در راه تربیت فرزندانش از هیچ چیز مضایقه ننموده مادری که زیر تحمل شدید ترین فشارهای زندگی حتی در نبودن شریک زندگی یعنی همسرش که پدرم باشد سرخم نکرده و همچون  کوهی استوار در مقابل مشکلات ایستاده است از کسانی که احتمالاً اکنون نوشته‌ام را می‌خوانند تقاضا دارم در روی آن کمی تامل و تعمق کنند.
خواهر عزیزم شما که تا کنون در همه حال شریک غمخوارم بوده‌اید به خاطر داشتن برادرانی از قبیل من و شهدای دیگر به شما تبریک می‌گویم . تقاضا مندم با عملتان ثابت کنید که در نبودن من پابر جا به مبانی اسلامی هستید . افعالتان را مطابق کنید با خط زینب(س) و زینب‌وار شریعت و رسالتی را که به دوشم بوده به دیگران تفهیم و تدریس نمائید . در تربیت فرزندانتان کوشا باشید زیراکه نسل آینده را همین عزیزان تشکیل می‌دهندفرزندانی که باید علی‌گونه راه عزیزانشان را تا رسیدن به مقصدنهایی قدس عزیز ادامه دهند.
برادران عزیزم به عنوان برادر بزرگترتان از شما خواهان مبارزه با دشمن هستم دشمنی که هر لحظه در صدد ضربه زدن به انقلاب است. محمد رضای عزیزم هدفم از این سخن انقلاب فرهنگی است که امام عزیز پیوسته روی ان تاکید نموده‌اند از شما می‌خواهم که در تحصیل علم و دانش کوشا باشید چون امروز اسلام به افراد متخصص احتیاج دارد . موسی جان از شما خواهان پابرجایی به عقیده کاملتان نسبت به امام و انقلاب و لباس سبز مقدسی که به تن دارید هستم و می‌خواهم که بعد از من سلاحم را بر زمین نگذارید  وراهم را حسین گونه ادامه دهید .
فرزندان عزیزم :نرکس جان اگر چه  هم اکنونمسئولیتی بر دوش نداری اما سخنانم را بعداً خواهی پذیرفت . عمل و راهتان را مطابق کنید با روش و سیره سکینه و زینب (س)‌و با صبرتان مشت محکمی بردهان یاوه گویان صهیونست و امپریالیسم بزنید حجابت کوبنده تر از خون من و هزاران شهید است که شیره‌ی جانشان را به پای درخت اسلام ریخته‌اند . پس تقاضا دارم که با حفظ حجابت ثابت کنی که در خط اسلام هستی . و شما که به عنوان خواهر بزرگتر هستید باید در ارشاد خواهر کوچکتان تلاش نمائید و به دشمن بفهمانید که اگر اکنون به عنوان یک پدر از کنارتان رفته‌ام ولی هنوز پایبند به اسلام و قرآن هستید.
و برای شما همسر عزیزم شما که عمری در کنارم بوده‌اید در پیچ و خم زندگی و خوشیها و غمهای آن شریک و یاورم . امیدوارم بعد از من از فرزندانم مانند گذشته و بلکه بهتر نگهداری و سرپرستی کنیدبعنوان سرپرست خانواده‌ام از شما می‌خواهم که نگذارید فرزندانم از نبودن من احساس اذیت و تنهایی  کنند و چراغ هدایتی باشید در دست آنها و دیگرانی که زینب گونه راه عزیزانشان را ادامه می‌دهند.
والسلام
عیسی سکندری

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
بستن
دکمه بازگشت به بالا