تصویرشهدای ارتششهدای روستاشهدای فردوسوصیت نامه

شهید على کاظمى خانکوک

علی کاظمی خانکوک

علی کاظمی خانکوک
علی کاظمی خانکوک

نام پدر: اسداله

تاریخ تولد: ۱۳۴۳/۴/۱۷

محل تولد: خانکوک

تاریخ شهادت: ۱۳۶۵/۸/۱۱

محل شهادت: زاهدان

محل دفن: خانکوک

یگان اعزام کننده: ارتش ـ گروهبان یکم

 

 


متن وصیت نامه شهید على کاظمى خانکوک

( بسم الله الرحمن الرحیم ) ‎
‏با عرض سلام به پیشگاه یگانه منجى عالم بشریت آقا امام زمان و نائب بر حقش ، خمینى بت شکن ، ابراهیم زمان و مردى که با آمدنش لرزه بر کاخ استبدادى طاغوت و طاغوتیان انداخت و تمامى عالم را از ظلمات و جهل و نابودى نجات داد و روحى دیگر در کالبد انسانها دمید و با آمدنش تسلى بخش قلبهاى تمام مستضعفان جهان بود و بر ما واجب گردید تا راه او را ادامه دهیم و پا در چکمه سربازى او بگذاریم و از وطن و تمام خاک سرزمین خود دفاع کنیم (( انشاء ا.. ))
و سلام و درود بر ارواح بزرگ و ملکوتى شهداى صدر اسلام از احد تا کربلا و از کربلا تا کربلاى ایران .
با عرض سلام به حضور محترم پدر و مادر عزیزم ، خدمت یکایک شما سلام عرض مى کنم و به شما پدر و مادر سفارش مى کنم که دست از اسلام و انقلاب برندارید . و مبادا که مشکلات روزگار بر شما غلبه کند و شما را بى طاقت و بى حوصله کند که با این کار شما دشمنان اسلام و انقلاب خوشحال خواهند شد .
خدمت برادرم تقى سلام زیاد عرض مى کنم امیدوارم که برادرم در سنگر تعلیم و تربیت با سلاح کوچک خود که همان قلم است ، مبارزه کند و از طرفى دیگر در راه مبارزه با هواى نفس پیروز شود ، که خود جهاد اکبر است .
خدمت تمامى خواهرانم سلام مى رسانم و به شما خواهرانم سفارش مى کنم که حجاب اسلامى که پوشش مناسب و یکى از مهمترین شئونات یک زن است را حفظ کنید و با سیاهى چادر خود مشت محکمى بر دهان آمریکا بکوبید ، زیرا سیاهى چادر شما سلاحى قوى تر از اسلحه سربازان در حال جنگ است . بارى دیگر خدمت تمامى شما خانواده سلام مى رسانم .
خدمت تمامى دوستان ، اقوام و خویشاوندان دور و نزدیک را سلام دارم و اگر جویاى حال فرزند حقیر نورعلى را خواسته باشید به حمدالله کدورتى ندارم و از بابت من نگران نباشید و اگر کسى از قلم افتاد ، مرا به بزرگوارى خودتان عفو کنید و در پایان خواهشى که از شما دارم این است که از کمکهاى خود هر چند که ناچیز باشد ، رزمندگان اسلام را فراموش نکنید و ما را از دعاى خیر خود غافل ندارید که پیروزى نهایى با رزمندگان اسلام است .
جنگ جنگ تا پیروزى ‎  ‏خدایا خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار ‎  ‏مرگ بر ضد ولایت فقیه

والسلام ‎  ‏فرزند حقیر شما : على کاظمى ‎
‏امضاء شهید  ۶۵/۰۵/۰۴

ضمنا آدرس :
اسلام آباد غرب سومار –  صندوق پستى ۲۰/۱۶۱ گ ۲ على کاظمى

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
بستن
دکمه بازگشت به بالا